Metoda

KAŻDY MOŻE MIEĆ PIĘKNY GŁOS!

Jest to tylko kwestia metody i właściwej pracy nad nim.
Głos ludzki można porównać do instrumentu powstającego w oparciu o rezonans wywołany w częściach kostnych twarzoczaszki i to one stanowią pierwotny naturalny rezonator.
Dzięki mojej metodzie i właściwym ćwiczeniom, możliwe jest wytworzenie dwóch dodatkowych przestrzeni rezonansowych.
Pierwsza z nich to rezonator artykulacyjny umiejscowiony między podniebieniem twardym i odpowiednio ukształtowanym językiem.
Druga to rezonator jamy gardła, którego pojemność akustyczną, można powiększyć kilkakrotnie ćwiczeniami.
Dopiero suma tych trzech rezonatorów daję prawdziwą potęgę barwy i dynamiki głosu!
Warunkiem powodzenia, jest wspólna ich praca (interferencja) oraz właściwa emisja głosu w całej jego skali.
Zjawisko to nazywamy mianem impostacji i emisji głosu.
Można je porównać do zjawisk zachodzących w instrumentach smyczkowych.
Stan pierwotny to samotnie grające skrzypce, a głos prawidłowo wyimpostowany, to grający unisono kwartet smyczkowy.
Różnica w barwie, dynamice i możliwościach takiego pierwotnego i nowego impostacyjnie głosu jest kolosalna!
Warunkiem prawidłowego „grania” na takim nowym instrumencie jest emisja głosu ustami, oraz bezwzględnie czysta artykulacja i intonacja w całej skali głosu!
Jestem twórca całkowicie nowej, naukowej i autorskiej metody kształcenia głosu!
Pozdrawiam!

 

Dzięki mojej nowatorskiej metodzie można osiągnąć rezultat pozwalający z równym powodzeniem śpiewać muzykę poważną, jak i rozrywkową oraz mówić ze sceny w każdej wymaganej dynamice, głosem donośnym, osiągającym najdalszy zakamarek widowni. Uzyskasz bogatą barwę i łatwość przekształcania głosu, zgodnie z wymogami postaci. Nauczysz się posługiwać głosem mikrofonowym, tzn. o miękkiej ciepłej barwie ze stałym naturalnym elementem basowym.

Czy zastanawiało Cię kiedykolwiek, dlaczego tak wielu wokalistów, piosenkarzy, aktorów, prezenterów radiowych i telewizyjnych śpiewa i mówi nosowo ?

Czy aby na pewno wokalista czy aktor musi pracować głosem w sposób wysiłkowy, czego najlepszym dowodem jest siatka żył oplatających szyję, tym bardziej widoczna, im więcej lat takiej pracy nad   głosem ? ( Układ krwionośny jest zespołem naczyń połączonych a więc, tak samo powiększają się naczynia krwionośne na więzadłach głosowych, czego efektem jest pojawiająca się w głosie chrypka i choroby strun głosowych.)

Jestem twórcą autorskiej i całkowicie naukowej metody kształcenia głosu, którą nazwałem; „Studio Pro Vox” czyli „Pasja dla głosu” Metodę tę określam też mianem, akustyki w oparciu o tkanki kostne i mięśniowe człowieka… Prowadzi ona do wykorzystania organizmu ludzkiego, w celu wytworzenia głosu w sposób naturalny i oparty o odruchy bezwarunkowe! Następnie perfekcyjnej artykulacji i emisji dźwięku, w postaci czystych samogłosek emitowanych w całej skali głosu ustami, bez śladu manieryzmów. Pozwala ona zbudować głos od podstaw i doprowadzić jego parametry do wartości optymalnej, pozwalającej w niemal dowolny sposób z niego korzystać. Moja metoda pozwala pracować głosem wiele godzin dziennie, bez śladu chrypy. Pamiętajcie, że głos jest bardzo delikatną materią, można go dzięki odpowiedniemu wykształceniu oraz pracy zbudować
i podnieść do rangi sztuki, ale znacznie łatwiej go zmanierować i zniszczyć.

Zawsze powtarzam moim uczniom, poproś swojego nauczyciela niech sam zademonstruje swoje umiejętności i przekona Cię o swojej racji.

Andrzej Bubiak

Dodaj komentarz